Office warranty
We guarantee an office - and help you out of double rent. Depending on,
At Officehotel you rent a private office with flexible terms and honest prices. This means that we include all necessities in the rent, give you a transparent termination agreement and generally go to great lengths to meet your needs.
Du betaler en fast pris for dit kontorlokale, som prissættes ud fra lokalets størrelse og placering – dette inklusiv alle de nødvendige faciliteter, som du har brug for i løbet af din arbejdsdag. Udover helt basale nødvendigheder såsom strøm, vand, varme og internet, inkluderer vi også pakke- og postmodtagelse, mødefaciliteter, fælles kantine og kaffe/te samt frugt. Alle faciliteter deles med de andre lejere, som du også har mulighed for at få et fællesskab og sparring med, hvis du ønsker det.
Det var da en meget god start!
Som lejer skal du tilbringe en del tid i vores rammer, og derfor vil vi gerne imødekomme dine ønsker, så godt vi kan, så du kan føle dig hjemme i de nye omgivelser. Vi har over 10 års erfaring på markedet og kender derfor de udfordringer, det medfører, når man ønsker at finde nye rammer til sin arbejdsdag. Vi ønsker at gøre det så nemt og trygt for dig som muligt. Derfor får du alt det nødvendige inkluderet i lejen som standard.
Men vi ved også, at vi alle er forskellige og har behov, der måske afviger fra standarden. Derfor er vi altid åbne over for særlige ønsker. Vi løser ofte vores lejeres ønsker, så tøv endelig ikke med at spørge.
Fleksibiliteten består foruden vores imødekommenhed af overskuelige opsigelsesvilkår samt en række valgmuligheder ud over standardpakken. Vi tilbyder blandt andet leje af møbler samt andre tilkøb såsom en fast parkeringsplads og massageordning og lignende. Og der kommer ind imellem andre interne tilbud fra de andre lejere, der ønsker at tilbyde en “naborabat”.
Several tenants want to bring their own furniture, but for some it is also nice that it is taken care of. Therefore, we offer the following options:
1. bring your own furniture with you.
2. we rent out the number of furniture sets (table and chair) that you need for a fixed, monthly addition to your rent.
3. du kan købe møbelsæt gennem os som et kontant køb ved overtagelse.
It's up to you!
Ja, det kan vi! Du kan ofte rykke ind med kort varsel, når lokalet er ledigt.
Uanset hvor hurtigt du flytter ind, sørger vi for altid at gennemgå en istandsættelse af det enkelte lokale, inden du flytter ind. Vi sørger for at give lokalerne den nødvendige istandsættelse – f.eks. maler vi væggene og skifter gulvtæpperne ud, hvis de trænger.
På flyttedagen har vi lokalet klar til dig, og vi sørger naturligvis for, at flyttemændene har fri passage. Du får udleveret nøgler, kode til alarmen, ordensregler, kode til internettet samt instrukser i, hvordan du booker mødelokale, m.m. Du får også tilbudt en rundvisning i huset for at gennemgå de forskellige fælles faciliteter, vi har i huset.
One of the benefits that our tenants often point out is the ability to move easily and quickly to a larger office space without hassle. We have several tenants who have undergone this kind of relocation, for example Maze Marketing, who has moved to other office spaces several times. De peger på nemheden ved at flytte til et nyt lokale i stedet for at skulle flytte adresse til helt nye omgivelser med helt andre vilkår at sætte sig ind i. Det betyder, at du i et behageligt tempo kan flytte rimelig nemt og ofte fra måned til måned. Vi laver blot en ændring til din eksisterende kontrakt med de tilpassede formaliteter og prisændringer, og så er du sådan set klar til at rykke.
Det giver dig en tryghed at vide, at det er nemt at vækste i fysisk forstand, hvis du f.eks. har en virksomhed, der allerede nu er i vækst, men uden en konkret udsigt til flere medarbejdere.
Vi ved, hvor svært det kan være at finde det helt rette sted – og hvor vigtigt det er at føle sig godt tilpas til hverdag. Derfor er det vigtigt for os at tilbyde dig fleksibilitet – især i starten.
Giv os et kald og stil dine spørgsmål på telefon +45 31 25 60 60 allerede i dag – eller send os en mail på info@officehotel.dk.
We guarantee an office - and help you out of double rent. Depending on,
BRØNSHØJ: 2-4 pers. • kr. 7.000,- pr. md. KAMPAGNEPRIS: Betal kr. 7.000,- /md. de første tre
Vores faciliteter Vi har inkluderet alt det nødvendige! Her ved du, hvad der er inkluderet
Tusind tak for din forespørgsel ! Vi kontakter dig hurtigst muligt. Facebook-f Instagram Linkedin Youtube
BRØNSHØJ: 15-20 pers. • kr. 16.500,- pr. md. UDLEJET! Lokale 1.14 er et lyst kontorlokale beliggende
BRØNSHØJ: 2-4 pers. • kr. 7.000,- pr. md. KAMPAGNEPRIS: Betal kr. 7.000,- /md. de første tre
Brug for lagerplads? BRØNSHØJ Søger du kontor inkl. lagerplads, har vi mulighed for at tilbyde
BRØNSHØJ: 2-4 pers. • kr. 7.000,- pr. md. KAMPAGNEPRIS: Betal kr. 7.000,- /md. de første tre
Denne privatlivspolitik gælder for De Forenede Ejendomsselskaber A/S (DFE) og koncernforbundne selskaber, herunder Officehotel (Maskinfabrikken
VALBY: 4-6 pers. • kr. 15.750,- pr. md. Lokale 16 er et lyst kontorlokale beliggende i
Ledige lokaler Her er et udpluk af vores aktuelle ledige lokaler. Du kan nemt klikke
Information I nedenstående FAQ kan du finde svar på de spørgsmål, vi oftest bliver stillet.
Book en fremvisning OBS! Din ønskede fremvisning vil blive bekræftet på mail eller telefon. Har
Simpelt koncept – ærlige priser. Instagram Linkedin Facebook Book en fremvisning Dit nye kontor med
Officehotel is an office hotel located in Brønshøj and Valby. Our concept is simple. You rent your desired office space and get all necessities included in the price. The process is completely transparent, so you don't get any unforeseen expenses or conditions along the way. We are transparent - all the way!