Fleksible forhold

Det skal være nemt at være lejer hos Officehotel

Hos Officehotel lejer du et privat kontor med faste rammer under fleksible forhold. Det betyder, at vi inkluderer alt det nødvendige i lejen, giver dig en fornuftig opsigelsesaftale og generelt går langt for at imødekomme dine behov.

Du betaler en fast pris for dit kontorlokale, som prissættes ud fra lokalets størrelse og placering – dette inklusiv alle de nødvendige faciliteter, som du har brug for i løbet af din arbejdsdag. Udover helt basale nødvendigheder såsom strøm, vand, varme og internet, inkluderer vi også pakke- og postmodtagelse, mødefaciliteter, fælles kantine og kaffe/te samt frugt. Alle faciliteter deles med de andre lejere, som du også har mulighed for at få et fællesskab og sparring med, hvis du ønsker det.

Det var da en meget god start!

Fleksibilitet og tryghed

Som lejer skal du tilbringe en del tid i vores rammer, og derfor vil vi gerne imødekomme dine ønsker, så godt vi kan, så du kan føle dig hjemme i de nye omgivelser. Vi har over 10 års erfaring på markedet og kender derfor de udfordringer, det medfører, når man ønsker at finde nye rammer til sin arbejdsdag. Vi ønsker at gøre det så nemt og trygt for dig som muligt. Derfor får du alt det nødvendige inkluderet i lejen som standard.

Men vi ved også, at vi alle er forskellige og har behov, der måske afviger fra standarden. Derfor er vi altid åbne over for særlige ønsker. Vi løser ofte vores lejeres ønsker, så tøv endelig ikke med at spørge.

Fleksibiliteten består foruden vores imødekommenhed af overskuelige opsigelsesvilkår samt en række valgmuligheder ud over standardpakken. Vi tilbyder blandt andet leje af møbler samt andre tilkøb såsom en fast parkeringsplads og massageordning og lignende. Og der kommer ind imellem andre interne tilbud fra de andre lejere, der ønsker at tilbyde en “naborabat”.

Hvad med møblerne?

Flere lejere ønsker selv at medbringe egne møbler, men for nogle er det også rart, at der bliver sørget for det. Derfor tilbyder vi følgende valgmuligheder:

1. du kan vælge at tage møblerne med selv.
2. vi udlejer det antal møbelsæt (bord og stol), som du har behov for til en fast, månedlig leje.
3. du kan købe møbelsæt gennem os som et kontant køb ved overtagelse.

Du bestemmer!

Kan vi klare en hurtig indflytning?

Ja, det kan vi! Du kan ofte rykke ind med kort varsel, når lokalet er ledigt.

Uanset hvor hurtigt du flytter ind, sørger vi for altid at gennemgå en istandsættelse af det enkelte lokale, inden du flytter ind. Vi sørger for at give lokalerne den nødvendige istandsættelse – f.eks. maler vi væggene og skifter gulvtæpperne ud, hvis de trænger.

På flyttedagen har vi lokalet klar til dig, og vi sørger naturligvis for, at flyttemændene har fri passage. Du får udleveret nøgler, kode til alarmen, ordensregler, kode til internettet samt instrukser i, hvordan du booker mødelokale, m.m. Du får også tilbudt en rundvisning i huset for at gennemgå de forskellige fælles faciliteter, vi har i huset.

Hvad gør du, når I vækster?

En af de fordele, vores lejere ofte peger på hos os, er muligheden for nemt og hurtigt at flytte til et større kontorlokale uden besvær. Vi har flere lejere, der har gennemgået denne slags flytning, bl.a. Maze Marketing, som to gange er flyttet til nye, større kontorlokaler. De peger på nemheden ved at flytte til et nyt lokale i stedet for at skulle flytte adresse til helt nye omgivelser med helt andre vilkår at sætte sig ind i. Det betyder, at du i et behageligt tempo kan flytte rimelig nemt og ofte fra måned til måned. Vi laver blot en ændring til din eksisterende kontrakt med de tilpassede formaliteter og prisændringer, og så er du sådan set klar til at rykke.

Det giver dig en tryghed at vide, at det er nemt at vækste i fysisk forstand, hvis du f.eks. har en virksomhed, der allerede nu er i vækst, men uden en konkret udsigt til flere medarbejdere.

Er du i tvivl, om vi er det rette kontorhotel for dig?

Vi ved, hvor svært det kan være at finde det helt rette sted – og hvor vigtigt det er at føle sig godt tilpas til hverdag. Derfor er det vigtigt for os at tilbyde dig fleksibilitet – især i starten.

Giv os et kald og stil dine spørgsmål på telefon +45 31 25 60 60 allerede i dag – eller send os en mail på info@officehotel.dk.

Mere om Officehotel

Valby

Officehotel Valby I Valby har Officehotel haft adresse siden 2011. Vi ligger på Høffdingsvej over

Læs mere »

404

404 Hovsa! Der skete en fejl. Forside Faciliteter FAQ Ledige kontorer Kontakt os

Læs mere »